بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

23 شوال 1445ھ 02 مئی 2024 ء

دارالافتاء

 

کیا عمرہ کے لیے جانے والی عورت مہندی لگاسکتی ہے؟


سوال

کیا عمرہ کے لئے جانے والی عورت مہندی لگا سکتی ہے؟

جواب

احرام باندھنے سے پہلے مہندی کا لگانا جائز ہے، البتہ حالت احرام میں مہندی لگانا جائز نہیں ہے۔لہذا اگر کوئی عورت عمرے پر جانے سے قبل مہندی لگاتی ہے تو اس صورت میں دم وغیرہ لازم نہیں ہوگا،البتہ اگر احرام کی حالت میں  مہندی لگائے گی تو دم دینا لازم ہوگا۔

فتاوی ہندیہ میں ہے:

"ولايحلق رأسه ولا شعر بدنه ويستوي في ذلك الحلق بالموسى والنورة، والقلع بالأسنان، وغيره ولا يقص من لحيته، كذا في السراج الوهاج ولا يأخذ من ظفره شيئا كذا في محيط السرخسي ولا يمس طيبا بيده، وإن كان لا يقصد به التطيب، كذا في فتاوى قاضي خان ولا يدهن كذا في الهداية وليس له أن يختضب بالحناء لأنه طيب كذا في الجوهرة النيرة ولا بأس بأن يكتحل بكحل ليس فيه طيب ولا يقبل المحرم امرأته، ولا يمسها بشهوة، كذا في فتاوى قاضي خان ولا يغسل رأسه ولا لحيته بالخطمي ولا يحك رأسه، وإذا حك فليرفق بحكه خوفا من تناثر الشعر وقتل القمل وهو ممنوع، وإن لم يكن على رأسه شعر أو أذى فلا بأس بالحك الشديد، كذا في محيط السرخسي".

(الباب الرابع فيما يفعله المحرم بعد الإحرام،ج:1،ص:224،ط:رشیدیہ)

غنیۃ الناسک میں ہے:

"و لو خضب راسہ او لحیتہ او کفہ بحناء فعلیہ دم ان کان مائعاً".

(باب الجنایات، ص:250،ط:ادارۃ القرآن )

ارشاد الساری میں ہے :

"اذا خضبت المرأة كفها بالحناء وهي محرمة وجب عليها دم "۔

(باب الجنایات وانواعھا ، فصل فی الحناء، ص:547،ط:المکتبۃ الامدادیہ)

فتاوی شامی میں ہے:

"قوله ( أو خضب رأسه ) أي مثلا وإلا فلو خضبت يدها أو خضب لحيته بحناء وجب الدم أيضا ... قوله ( بحناء ) بالمد منونا لأنه فعال لا فعلاء ليمنع صرفه ألف التأنيث ، فتح،  وصرح به مع دخوله في الطيب للاختلاف فيه  بحر."

(باب الجنایات، ج:2،ص:542۔ط:سعید)

فقط واللہ اعلم


فتوی نمبر : 144401100835

دارالافتاء : جامعہ علوم اسلامیہ علامہ محمد یوسف بنوری ٹاؤن



تلاش

سوال پوچھیں

اگر آپ کا مطلوبہ سوال موجود نہیں تو اپنا سوال پوچھنے کے لیے نیچے کلک کریں، سوال بھیجنے کے بعد جواب کا انتظار کریں۔ سوالات کی کثرت کی وجہ سے کبھی جواب دینے میں پندرہ بیس دن کا وقت بھی لگ جاتا ہے۔

سوال پوچھیں