بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

17 شوال 1445ھ 26 اپریل 2024 ء

دارالافتاء

 

روفیل نام رکھنا؟


سوال

روفیل نام رکھنا کیسا ہے؟ اسکا معنی کیا ہے؟

جواب

روفیل نام کے متعلق آتا ہے کہ یہ  اس فرشتہ کا نام  جس کی تھپڑ اور وار سے  آسمان پر بحلی چمکتی ہے۔ اورایک قول یہ بھی ہے کہ یہ ان فرشتوں میں سے ایک فرشتہ کا نام ہے جنہوں نے عرش الہی کو تھاما ہیں۔ اس کے علاوہ حضرت یعقوب علیہ السلام کے ایک بیٹے کا نام بھی روفیل تھا۔

      بہرحال! روفیل  نام رکھنا مسلمانوں  میں رائج نہیں، یہ یہودو  ونصاری  میں رائج ناموں میں سے ہے، لہذا  مسلمان بچے کے لئےروفیل نام رکھنا مناسب نہیں۔جیسے یوحنا نام رکھنا مسلمانوں کے لئے مناسب نہیں حالانکہ وہ حضرت عيسي عليه السلام کے حواریین (ساتھیوں)  میں سے ایک حواری  کا نام  ہے۔

ایک وجہ اس کے نام کے بہتر نہ ہونے کی یہ بھی ہے کہ فرشتوں کے ناموں پر نام رکھنا مکروہ ہے۔لہذا انبیاء کرام علیہم السلام یا صحابہ کرام رضی اللہ عنہم اجمعین ، تابعین، تبع تابعین اور اولیاء وصالحین کے ناموں میں سے کوئی نام یا اس کے علاوہ کوئی اچھا بامعنی نام رکھیں جو مسلمانوں میں رائج ہو، یا کم از کم وہ غیر مسلموں کے خاص ناموں میں سے نہ ہو۔

سبل الهدى والرشاد في سيرة خير العباد میں ہے:

وأخرج ابن مردويه، عن عمرو بن بجاد الأشعري، قال: قال رسول الله صلى الله عليه وسلم: «الرعد ملك يزجر السحاب، والبرق طرف ملك يقال له روفيل».

(سبل الهدى والرشاد في سيرة خير العباد: «الباب التاسع والعشرون: في بعض فتاويه- صلّى الله عليه وسلم- في التّفسير»،  (9/ 331)،ط. دار الكتب العلمية بيروت، الطبعة: الأولى، 1414 هـ - 1993 م)

الموسوعة القرآنية میں ہے:

وذكر يحيى بن سلّام، قال: بلغني أن روفيل من حملة العرش.

(الموسوعة القرآنية لجعفر شرف الدين: المبحث الرابع مكنونات سورة «الحاقّة» (10/ 129)، ط. دار التقريب بين المذاهب الإسلامية – بيروت، الطبعة: الأولى:1420 هـ)

الكشف والبيان عن تفسير القرآن میں ہے:

ومعنى الآية: ووصى بها أيضا ويعقوب: بنيه الأثني عشر وهم روفيل أكبر ولده وشمعون ولاوي وهودا.....(سورة البقرة (۱/ ۲۸۰)،ط۔دار إحياء التراث العربي، بيروت، الطبعة: الأولى: 1422هـ - 2002م)

تاريخ ابن خلدون میں ہے:

وصل الخبر في سنة سبع وخمسين بأنّ ملك الروم بالقسطنطينية ميخاييل بن روفيل وثب عليه قريبه مسك.

(تاريخ ابن خلدون: الصوائف أيام المعتمد (3/ 421)،ط. دار الفكر، بيروت، الطبعة: الثانية، 1408هـ =1988م)

أحكام اهل الذمة لابن القیم میں ہے: 

"الأسماء ثلاثة أقسام: الأول: قسم يختص المسلمين، والثاني: قسم يختص الكفار، والثالث: قسم مشترك.......والثاني كجرجس وبطرس ويوحنا ومتى ونحوها فلا يمنعون منه ولا يجوز للمسلمين أن يتسمّوا بذلك لما فيه من المشابهة فيما يختصون به".

(أحكام اهل الذمة: «فصل: قالوا ولا نتكنى بكناهم» (3/ 1317)،ط. رمادى للنشر - دار ابن حزم – الدمام، الطبعة الأولى ، 1418 = 1997)

                                                                                                                                                                       فقط، واللہ اعلم


فتوی نمبر : 144202200530

دارالافتاء : جامعہ علوم اسلامیہ علامہ محمد یوسف بنوری ٹاؤن



تلاش

سوال پوچھیں

اگر آپ کا مطلوبہ سوال موجود نہیں تو اپنا سوال پوچھنے کے لیے نیچے کلک کریں، سوال بھیجنے کے بعد جواب کا انتظار کریں۔ سوالات کی کثرت کی وجہ سے کبھی جواب دینے میں پندرہ بیس دن کا وقت بھی لگ جاتا ہے۔

سوال پوچھیں