اگر روزے کے دوران انسان بہت زیادہ بیمار ہو جائے جب کہ روزہ رکھنے سے پہلے بیمار نہ ہو تو اس کے لیے کیا حکم ہے؟
صورتِ مسئولہ میں اگر روزے دار شدید بیمار پڑ جائے کہ اس کے لیے روزہ جاری رکھنا ممکن نہ رہے تو ایسی صورت میں وہ افطار کر سکتا ہے، البتہ صحت یاب ہونے کے بعد اس روزے کی صرف قضا لازم ہوگی، کفارہ لازم نہ ہوگا۔
فتاوی ہندیہ میں ہے:
"(وَمِنْهَا الْمَرَضُ) الْمَرِيضُ إذَا خَافَ عَلَى نَفْسِهِ التَّلَفَ أَوْ ذَهَابَ عُضْوٍ يُفْطِرُ بِالْإِجْمَاعِ، وَإِنْ خَافَ زِيَادَةَ الْعِلَّةِ وَامْتِدَادَهَا فَكَذَلِكَ عِنْدَنَا، وَعَلَيْهِ الْقَضَاءُ إذَا أَفْطَرَ، كَذَا فِي الْمُحِيطِ. ثُمَّ مَعْرِفَةُ ذَلِكَ بِاجْتِهَادِ الْمَرِيضِ، وَالِاجْتِهَادُ غَيْرُ مُجَرَّدِ الْوَهْمِ بَلْ هُوَ غَلَبَةُ ظَنٍّ عَنْ أَمَارَةٍ أَوْ تَجْرِبَةٍ أَوْ بِإِخْبَارِ طَبِيبٍ مُسْلِمٍ غَيْرِ ظَاهِرِ الْفِسْقِ، كَذَا فِي فَتْحِ الْقَدِيرِ. وَالصَّحِيحُ الَّذِي يَخْشَى أَنْ يَمْرَضَ بِالصَّوْمِ فَهُوَ كَالْمَرِيضِ، هَكَذَا فِي التَّبْيِينِ". ( كتاب الصوم، الْبَابُ الْخَامِسُ فِي الْأَعْذَارِ الَّتِي تُبِيحُ الْإِفْطَارَ، ١ / ٢٠٧، ط: دار الفكر) فقط والله أعلم
فتوی نمبر : 144109201347
دارالافتاء : جامعہ علوم اسلامیہ علامہ محمد یوسف بنوری ٹاؤن