بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

4 ذو القعدة 1446ھ 02 مئی 2025 ء

دارالافتاء

 

بامرِ مجبوری لڑکیوں کا فیس ماسک پہن کر یونیورسٹی جانے کا حکم


سوال

ميں عمان میں رہتی ہوں اور شرعی پردہ کرتی ہوں۔ یہاں گورنمنٹ کی طرف سے یونی ورسٹی میں نقاب پہننے پر پابندی ہے۔ میری درخواست پر اُنہوں نے مجھے نقاب کی جگہ ماسک پہننے کی اجازت دے دی۔ تو کیا ماسک پہن کر تعلیم حاصل کرنا درست ہوگا؟ ایسی صورت میں کون سا فیصلہ بہتر ہوگا؟

جواب

صورتِ مسئولہ میں اگر آپ  مذکورہ حالات میں بامر مجبوری چہرے پر  ایسا فیس ماسک استعمال کریں کہ جس سے آنکھوں کے علاوہ چہرہ چھپ جائے اور چہرے کے خدوخال نظر نہ آئیں، اور پیشانی کو بھی اسکارف یا دوپٹہ سے اچھی طرح چھپالیں کہ اس کا کوئی حصہ نظر نہ آئے، تو ایسی صورت میں  اُمید ہے کہ عنداللہ مؤاخذہ نہیں ہوگا۔

قرآن کریم میں ہے:

"{وَقَرْنَ فِي بُيُوتِكُنَّ وَلَا تَبَرَّجْنَ تَبَرُّجَ الْجَاهِلِيَّةِ الْأُولَى وَأَقِمْنَ الصَّلَاةَ وَآتِينَ الزَّكَاةَ وَأَطِعْنَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ} [الأحزاب: 33]"

أحکام القرآن میں ہے:

"والثاني: قوله تعالى: {وقرن في بیوتکن ولا تبرجن تبرج الجاهلیة الأولی} ... فدلت الآیة علی أن الأصل في حقهن الحجاب بالبیوت والقرار بها، ولکن یستثنی منه مواضع الضرورة فیکتفی فیها الحجاب بالبراقع والجلابیب ... فعلم أن حکم الآیة قرارهن في البیوت إلا لمواضع الضرورة الدینیة کالحج والعمرة بالنص، أو الدنیویة کعیادة قرابتها وزیارتهم أو احتیاج إلی النفقة وأمثالها بالقیاس، نعم! لا تخرج عند الضرورة أیضًا متبرجةّ بزینة تبرج الجاهلیة الأولی، بل في ثیاب بذلة متسترة بالبرقع أو الجلباب ، غیر متعطرة ولامتزاحمة في جموع الرجال؛ فلا یجوز لهن الخروج من بیوتهن إلا عند الضرورة بقدر الضرورة مع اهتمام التستر والاحتجاب کل الاهتمام ۔ وما سوی ذلک فمحظور ممنوع."

(أحكام القرآن للشيخ العثماني، ۳ /۳۱۷ – ۳۱۹، ط: إدارة القرآن والعلوم الإسلامية)

روح المعانی میں ہے:

"والجلابیب جمع جلباب: وهو علی ماروي عن ابن عباس الذي یسترمن فوق الی أسفل.

واختلف في كيفية هذا التستر فأخرج ابن جرير وابن المنذر وغيرهما عن محمد بن سيرين قال: سألت عبيدة السلماني عن هذه الآية يدنين عليهن من جلابيبهن فرفع ملحفة كانت عليه فتقنع بها وغطى رأسه كله حتى بلغ الحاجبين وغطى وجهه وأخرج عينه اليسرى من شق وجهه الأيسر، وقال السدي: تغطي إحدى عينيها وجبهتها والشق الآخر إلا العين، وقال ابن عباس وقتادة: تلوي الجلباب فوق الجبين وتشده ثم تعطفه على الأنف وإن ظهرت عيناها لكن تستر الصدر ومعظم الوجه، وفي رواية أخرى عن الحبر رواها ابن جرير، وابن أبي حاتم وابن مردويه تغطي وجهها من فوق رأسها بالجلباب وتبدي عينا واحدة."

(سورة الأحزاب، ١١/ ٢٦٤، ط: دارالكتب العلمية)

فتاویٰ شامی میں ہے:

"وحيث أبحنا لها الخروج فبشرط عدم الزينة في الكل، وتغيير الهيئة إلى ما لا يكون داعية إلى نظر الرجال واستمالتهم."

 (كتاب النكاح، باب المهر، ٣/ ١٤٦، ط: سعید)

فقط والله أعلم


فتوی نمبر : 144602100499

دارالافتاء : جامعہ علوم اسلامیہ علامہ محمد یوسف بنوری ٹاؤن



تلاش

سوال پوچھیں

اگر آپ کا مطلوبہ سوال موجود نہیں تو اپنا سوال پوچھنے کے لیے نیچے کلک کریں، سوال بھیجنے کے بعد جواب کا انتظار کریں۔ سوالات کی کثرت کی وجہ سے کبھی جواب دینے میں پندرہ بیس دن کا وقت بھی لگ جاتا ہے۔

سوال پوچھیں