بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

7 محرم 1448ھ 23 جون 2026 ء

دارالافتاء

 

وتر میں دعائے قنوت کی جگہ سورۃ فاتحہ پڑھنے کا حکم


سوال

وتر میں دعائے قنوت کی جگہ سورۃ  فاتحہ پڑھنے کاکیا حکم ہے؟

جواب

صورت مسئولہ میں اگروتر میں دعائے قنوت کی جگہ سورۃ  فاتحہ بنیت دعا پڑھ لی جائےتونماز ہوجائےگی ،البتہ وتر  کی نماز میں  قنوت پڑھنا واجب ہے، اور  مخصوص دعا "اللّٰهُمَّ إِنَّا نَسْتَعِیْنُكَ ... الخ"پڑھنا سنت اورافضل ہے"تاہم دعائے قنوت یاد کرنے  کا اہتمام کیا جائے، جب تک یاد نہ ہو اس وقت تک "ربنا آتنا في الدنيا حسنة وفي الآخرة حسنة و قنا غذاب النار" پڑھ لیا کریں، یا تین مرتبہ " اللّهم اغفرلنا"  پڑھ لیا کریں۔ 

فتاویٰ شامی میں ہے:

"(قوله: وهو مطلق الدعاء) أي القنوت الواجب يحصل بأي دعاء كان، في النهر، وأما خصوص: «اللهم إنا نستعينك» فسنة فقط، حتى لو أتى بغيره جاز إجماعًا."

 (کتاب الصلوۃ، واجبات الصلاة، ج:1، ص:468، ط:سعید)

البحرالرائق میں ہے:

"وأن المراد بالقنوت الدعاء ولا يختص بلفظ حتى قال بعضهم: الأفضل أن لا يؤقت دعاء ومنهم من قال به إلا الدعاء المعروف اللهم إنا نستعينك إلى آخره واتفقوا على أنه لو دعا بغيره جاز۔۔ولهذا: قالوا من لا يحسن القنوت المعروف يقول اللهم اغفر لي."

(كتاب الصلوة، باب صفة الصلاة، ج:1، ص:318، ط:دارالكتاب الإسلامي)

فتاویٰ ہندیہ میں ہے:

"وليس في القنوت دعاء مؤقت، كذا في التبيين. و الأولي أن يقرأ : اللّهم إنا نستعينك و يقرأ بعده اللّهم اهدنا فيمن هديت. و من لم يحسن القنوت يقول: "ربنا آتنا في الدنيا حسنة وفي الآخرة حسنة و قنا غذاب النار"، كذا في المحيط. أو يقول: اللّهم اغفرلنا، و يكرر ذلك ثلاثاً، وهو اختيار أبي الليث، كذا في السراجية."

(کتاب الصلوۃ، الباب الثامن في صلاة الوتر، ج:1، ص:111، ط: دارالفکر)

فقط واللہ اعلم


فتویٰ نمبر : 144701102103

دارالافتاء : جامعہ علوم اسلامیہ علامہ محمد یوسف بنوری ٹاؤن



تلاش

سوال پوچھیں

اگر آپ کا مطلوبہ سوال موجود نہیں تو اپنا سوال پوچھنے کے لیے نیچے کلک کریں، سوال بھیجنے کے بعد جواب کا انتظار کریں۔ سوالات کی کثرت کی وجہ سے کبھی جواب دینے میں پندرہ بیس دن یا اس سے زائد وقت بھی لگ جاتا ہے۔

سوال پوچھیں