بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

18 رمضان 1445ھ 29 مارچ 2024 ء

دارالافتاء

 

نماز کی قراءت میں چند غلطیاں اور ان کا حکم


سوال

اگر نماز کی قراءت میں یہ غلطیاں ہو جائیں  تو کیا حکم ہے ؟

1- سورة الکھف میں "خالدین فیھا لایبغون عنھا حولا"کی جگہ "لایبعون عنھا حولا"پڑھا اور سورة الملک میں "حسیر "کی جگہ" حصیر "پڑھا ۔نماز واجب الاعادہ ہے یا کیا حکم ہے؟

جواب

صورتِ مسئولہ میں اگر کسی شخص نے "لایبغون"کی جگہ "لایبعون"(ع)کے ساتھ اور "حسیر"کی جگہ "حصیر"(ص)کے ساتھ پڑھ لیاتو نماز ادا ہوجائے گی ۔اعادے کا حکم نہیں ہوگا۔

الدر المختار (1 / 632):

"ولو زاد كلمةً أو نقص كلمةً أو نقص حرفاً أو قدّمه أو بدّله بآخر، نحو «مِنْ ثَمَرِه اِذَآ اَثْمَرَ وَاسْتَحْصَدَ»، «تَعَالٰى جِدُّ رَبِّـنَا»، «اِنْفَرَجَتْ» بدل ﴿اِنْفَجَرَتْ﴾، «أَيَّاب» بدل ﴿اَوَّابٌ﴾ لم تفسد مالم يتغير المعنى إلا ما يشق تمييزه، كالضاد والظاء، فأكثرهم لم يفسدها.

و في الرد: ( ولو زاد كلمةً ) اعلم أن الكلمة الزائدة إما أن تكون في القرآن أو لا، وعلى كل إما أن تغير أو لا، فإن غيرت أفسدت مطلقاً، نحو: «وَعَمِلَ صٰلِحًا وَكَفَرَ فَلَهُمْ اَجْرُهُمْ» ونحو «وَاَمَّا ثَمُوْدُ فَهَدَيْنَاهُمْ وَعَصَيْنَاهُمْ»، وإن لم تغير فإن كان في القرآن نحو: «وَبِالْوَالِدَيْنِ اِحْسَانًا وَّبَرًّا» لم تفسد في قولهم، وإلا نحو: «فَاكِهَة ونخل وتفاح ورمان»، وكمثال الشارح الآتي لا تفسد، و عند أبي يوسف لأنها ليست في القرآن، كذا في الفتح وغيره".

-"ومنها: ذکر کلمة مکان کلمة علی وجه البدل إن کانت الکلمة التي قرأها مکان کلمة یقرب معناها وهي في القرآن لاتفسد صلاته، نحو إن قرأ مکان العلیم الحکیم …، وإن کان في القرآن، ولکن لاتتقاربان في المعنی نحو إن قرأ: "وعداً علینا إنا کنا غافلین" مکان {فاعلین} ونحوه مما لو اعتقده یکفر تفسد عند عامة مشایخنا،وهو الصحیح من مذهب أبي یوسف رحمه الله تعالی، هکذا في الخلاصة".

(الفتاوی الهندیة، ۱: ۸۰،، ط: المطبعة الکبری الأمیریة، بولاق، مصر)

فقط واللہ اعلم 


فتوی نمبر : 144111201309

دارالافتاء : جامعہ علوم اسلامیہ علامہ محمد یوسف بنوری ٹاؤن



تلاش

سوال پوچھیں

اگر آپ کا مطلوبہ سوال موجود نہیں تو اپنا سوال پوچھنے کے لیے نیچے کلک کریں، سوال بھیجنے کے بعد جواب کا انتظار کریں۔ سوالات کی کثرت کی وجہ سے کبھی جواب دینے میں پندرہ بیس دن کا وقت بھی لگ جاتا ہے۔

سوال پوچھیں