
محبت کے سمبل❤️ (دل) کو استعمال کرنا کیسا ہے؟
مذکورہ دل والا سمبل محض ایک علامت ہے، جو محبت،خوشی کے اظہار اور خیر خواہی وغیرہ کے لیے استعمال ہوتا ہے، اس لیے فی نفسہ اس کا جائز استعمال جائز ہے، جیسا کہ میاں بیوی یا والدین یا اولاد وغیرہ کے درمیان استعمال ہو تو اس کو استعمال کرنے میں حرج نہیں، لیکن اگر اس کا استعمال نامحرم مرد وعورت سے عشق وغیرہ کے اظہارکے لیے ہوتو پھر ناجائز ہوگا۔
غمز عيون البصائر فی شرح الأشباه والنظائرمیں ہے:
"واعلم أن اعتبار العادة والعرف يرجع إليه في الفقه في مسائل كثيرة حتى جعلوا ذلك أصلا، فقالوا في الأصول في باب ما تترك به الحقيقة: تترك الحقيقة بدلالة الاستعمال والعادة، كذا ذكر فخر الإسلام فاختلف في عطف العادة على الاستعمال فقيل هما مترادفان، وقيل المراد من الاستعمال نقل اللفظ عن موضوعه الأصلي إلى معناه المجازي شرعا، وغلبة استعماله فيه، ومن العادة نقله إلى معناه المجازي عرفا، وتمامه في الكشف الكبير".
(الفن الأول قول في القواعد الكلية، القاعدة السادسة العادة محكمة، ج:1، ص:295/296، ط: دار الكتب العلمية)
فقط والله أعلم
فتویٰ نمبر : 144708100135
دارالافتاء : جامعہ علوم اسلامیہ علامہ محمد یوسف بنوری ٹاؤن