بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

17 شوال 1445ھ 26 اپریل 2024 ء

دارالافتاء

 

بغیر وضو کے نماز پڑھانے کی صورت میں اعادہ


سوال

اقامت ہو گئی مولوی صاحب   نماز کے لیے مصلے پر کھڑے ہوگئے  اور نماز شروع کرنے کے بعد ثناء پڑھ لی  اور ثناء پڑھنے کے بعد مولوی صاحب کہنے لگے کہ میرا وضو نہیں ہے مولوی صاحب وضو کرکے آئے تو کیا ہمیں دوبارہ ثناء پڑھنی  تھی یا نہیں؟

جواب

واضح رہے کہ بغیر وضو کے نماز شروع ہی  نہیں ہوتی، لہذا صورت مسئولہ میں  امام صاحب نے جب بغیر وضو کے نماز شروع کی تو کسی کی نماز بھی شروع نہیں ہوئی امام صاحب جب وضو کر کے آئے اور دوبارہ نماز شروع کی تو یہ از سر نو نماز تھی لہذا  اس میں ثناء بھی از سر نو پڑھنی تھی ۔

بدائع الصنائع  میں ہے:

"(أما) شرائط أركان الصلاة: (فمنها) الطهارة بنوعيها من الحقيقية والحكمية، والطهارة الحقيقية هي طهارة الثوب والبدن ومكان الصلاة عن النجاسة الحقيقية، والطهارة الحكمية هي طهارة أعضاء الوضوء عن الحدث، وطهارة جميع الأعضاء الظاهرة عن الجنابة.

(أما) طهارة الثوب وطهارة البدن عن النجاسة الحقيقية فلقوله تعالى: {وثيابك فطهر}[المدثر: 4] ، وإذا وجب تطهير الثوب فتطهير البدن أولى.

(وأما) الطهارة عن الحدث والجنابة فلقوله تعالى: {يا أيها الذين آمنوا إذا قمتم إلى الصلاة فاغسلوا وجوهكم} [المائدة: 6] إلى قوله: {ليطهركم} [الأنفال: 11] .

وقول النبي صلى الله عليه وسلم : «لا صلاة إلا بطهور» ، وقوله عليه الصلاة والسلام: «لا صلاة إلا بطهارة» وقوله صلى الله عليه وسلم: «مفتاح الصلاة الطهور» . وقوله تعالى: {وإن كنتم جنباً فاطهروا} [المائدة: 6] ، وقوله صلى الله عليه وسلم : «تحت كل شعرة جنابة ألا فبلوا الشعر وأنقوا البشرة» ، والإنقاء هو التطهير، فدلت النصوص على أن الطهارة الحقيقية عن الثوب والبدن، والحكمية شرط جواز الصلاة".

(بدائع الصنائع في ترتيب الشرائع (1/ 114)،[فصل شرائط أركان الصلاة]، [كتاب الصلاة]،الناشر: دار الكتب العلمية)

فقط واللہ اعلم


فتوی نمبر : 144307102053

دارالافتاء : جامعہ علوم اسلامیہ علامہ محمد یوسف بنوری ٹاؤن



تلاش

سوال پوچھیں

اگر آپ کا مطلوبہ سوال موجود نہیں تو اپنا سوال پوچھنے کے لیے نیچے کلک کریں، سوال بھیجنے کے بعد جواب کا انتظار کریں۔ سوالات کی کثرت کی وجہ سے کبھی جواب دینے میں پندرہ بیس دن کا وقت بھی لگ جاتا ہے۔

سوال پوچھیں