
نو مولود بچے کو پیدائش کی وقت کان میں جو اذان دی جا تی ہے، اس سے پہلے بچے کو دودھ پلانے کا کیا حکم ہے؟ اس اذان سے پہلے ماں کا اپنے بچے کو دودھ پلانا درست ہے یا نہیں؟
نومولودکے کان میں اذان واقامت کہنے اور دودھ پلانے کی ترتیب کے متعلق کسی حدیث میں صراحت منقول نہیں ہے،البتہ جس قدر جلدی ممکن ہو بچے کی کان میں اذان واقامت کہہ دینی چا ہیے، تا ہم اگر پیدائش کے بعد بچے کے کان میں اذان و اقامت سے پہلے اسے تحنیک کرائی ،یا اسے بھوک لگی ہو یا کوئی وجہ ہو، اور پیدائش کے بعد ماں نے بچے کو دودھ پلا یا ، تو شرعااس میں کوئی قباحت نہیں ہے ۔
مرقاة المفاتيح میں ہے :
"وعن أبي رافع رضي الله عنه قال: رأيت رسول الله صلى الله عليه وسلم أذن في أذن الحسن بن علي رضي الله عنهما حين ولدته فاطمة بالصلاة. رواه الترمذي، وأبو داود. وقال الترمذي: هذا حديث حسن صحيح.4157 - (وعن أبي رافع رضي الله عنه) أي مولى النبي صلى الله عليه وسلم قال: رأيت رسول الله صلى الله عليه وسلم أذن في أذن الحسن بن علي) بضم الذال ويسكن (حين ولدته فاطمة) : يحتمل السابع وقبله (بالصلاة) . أي بأذانها وهو متعلق بأذن، والمعنى أذن بمثل أذان الصلاة وهذا يدل على سنية الأذان في أذن المولود وفي شرح السنة: والأظهر أن حكمة الأذان في الأذن أنه يطرق سمعه أول وهلة ذكر الله تعالى على وجه الدعاء إلى الإيمان والصلاة التي هي أم الأركان (رواه الترمذي، وأبو داود، وقال الترمذي: هذا حديث حسن صحيح) ."
(كتاب الصيد والذبايح،باب العقيقة،ج: 7، ص: 2691 ط: دار الفكر بيروت)
فتاویٰ شامی میں ہے :
"أو لمولود؛ لأنه سنة الأذان مطلقا. وفي تقریرات الرافعی: قال السندي: فیرفع المولود عند الولادة علی یدیه مستقبل القبلة ویؤذن في أذنه الیمنی ویقیم في الیسرى ویلتفت فیهما بالصلاة لجهة الیمن وبالفلاح لجهة الیسار، وفائدة الآذان في أذنه، أنه یدفع أم الصبیان عنه."
(کتاب الصلاة، باب الأذان، ج:1، ص: 45، ط: سعید)
فقط والله اعلم
فتویٰ نمبر : 144711100268
دارالافتاء : جامعہ علوم اسلامیہ علامہ محمد یوسف بنوری ٹاؤن