جامعہ علوم اسلامیہ
urdu arabic english

طباعتی شعبے

جامعہ سے اردو زبان میں "بینات "کے نام سے ایک ماہانہ علمی رسالہ شائع ہوتاہے جس کا پہلاشمارہ ۱۳۸۲ھ مطابق ۱۹۶۲ء میں جاری ہواتھا۔اس رسالہ کے ذریعہ اسلامی ثقافت اور دینی مسائل کی اشاعت ہوتی ہے ،یہ رسالہ ہر فتنہ اور باطل ملحدانہ نظریات کی سرکوبی میں ہمیشہ پیش پیش رہا ہے ۔

بینات کے لیے لکھے گئے بعض اہم تحقیقی مضامین اور اداریے مستقل کتابی شکل میں بھی طبع ہوچکے ہیں،جن میں حضرت مولانا سید محمد یوسف بنوری رحمہ الله کے "بصائروعبر"، حضرت مولانا محمد ادریس میرٹھی رحمہ الله کی "اسلام میں سنت اور حدیث کا تشریعی مقام "، حضرت مولانا مفتی ولی حسن ٹونکی رحمہ الله کی "عائلی قوانین" اورحضرت مولانا محمدیوسف لدھیانوی رحمہ الله کی "اختلاف امت اور صراط مستقیم " سرفہرست ہیں،ان مضامین میں سے اکثر کی طباعت کا اہتمام "شعبہ بینات" ہی نے کیا ہے ۔

بینات میں شائع شدہ اہم فقہی مضامین اور فتاویٰ نئی ترتیب وتخریج کے ساتھ"فتاوی بینات" کے نام سے ۴ جلدوں پر مشتمل کتابی شکل میں شائع ہوچکے ہیں ۔

"بینات "کے ساتھ انگریزی زبان میں بھی ایک مختصر پرچہ ضمیمہ کے طور پرہرماہ شائع ہوتا ہے ۔

"البیّنات "کے نام سے ایک سہ ماہی عربی مجلہ بھی شائع ہوتا ہے ،جو مستقل ادارت کے تحت عربی زبان میں عالمی حالات، اسلامی ثقافت اور دینی اقدار کی نشر و اشاعت میں بھر پور کردار ادا کررہاہے۔